Firma OPPO Digital została założona 14 lat temu i wygląda na to, że na tej wartości poprzestanie. Jak bowiem głosi informacja na stronie OPPO Digital, firma zamyka swoje podwoje, stopniowo wycofując się z wprowadzania nowych produktów i oferując już jedynie wsparcie dla sprzętu istniejącego, aby nikt nie został na przysłowiowym lodzie.
Producent dziękuje swoim klientom za cenne uwagi oraz entuzjastom za pomysły na rozwój swoich produktów, jednocześnie odpowiadając na kilka najczęściej teraz zapewne zadawanych przez ich posiadaczy pytań. I nie, raczej nie jest to żart, ponieważ ogłoszenie zostało opublikowane raptem wczoraj, a więc dzień po 1 kwietnia.
Choć do tej pory udało mi się osobiście przetestować tylko jeden produkt, jak zawsze jest to przykra wiadomość, gdy z rynku znika marka do tej pory będąca jego solidną i rozpoznawalną częścią. Niemniej aktualne produkty marki OPPO nadal będą oferowane w sprzedaży, mimo powolnego wygaszania wdrażania nowych. Nie jest to więc na szczęście tak, że ktoś nam zaciąga gwałtownie hamulec ręczny podczas jazdy. Od tej pory jednak OPPO będzie skupiało się głównie na zapewnieniu jak najdłuższego wsparcia gwarancyjnego i pogwarancyjnego dla swoich produktów przyznając, że nie ma zasobów aby rozwijać i wprowadzać nowe ich generacje.
Więcej można przeczytać w oficjalnym oświadczeniu producenta na ten temat.